Gratis frakt över 1.500 kr. Vi förtullar!
HemFlygplanBränsleflygBränsleflyg Skala
Skriv produktblad

Seagull Yak 54 1.61 m - GP ARF

Handla nu, dela upp eller betala senare. Läs mer
kr 3.840,-
0|0|507
ArtikelID: 50427, Produktnr: SEA53B
Övervaka produkten
Seagull Yak 54 1.61 m - GP ARF
Få meddelande när varan är tillgänglig
Registrera dig och få ett mail när varan finns i lager. Meddelandet är endast en vänlig påminnelse och ger ingen skyldighet att köpa.
Din e-postadress Med meddelande

Ge mig meddelande
Produktinfo
Tipsa en vän
Recensioner

Produktinformation

Seagull Yak 54 med en vingbredd på 1,61 m avsedd för bensin- och glödmotorer. Lättflygande skalmodell som också tar väldigt lite tid att montera. Modellen levereras som ARF utan elektronik eller drivlinje.
PS! Produkttexten är maskinöversatt från norska.

Seagull Yak 54 1.61 m - GP ARF
Specifikationer:
Vikt3,8 - 4,5 Kg
Längd1560 Mm
Vingområde54,6 Dm2


Nödvändiga tillbehör
Motor20Cc
Radio6+ Kanaler
Servo6 St.
Product details in english
Seagull YAK-54 ARF - 1.61m Spanwidth - 91-1.25 2/4-Stroke or 20cc Gas
The YAK 54 is designed with the intermediate/advanced sport flyer in mind. It is a semi scale airplane which is easy to fly and quick to assemble. The airframe is conventionally built using balsa, plywood to make it stronger than the average ARTF, yet the design allows the airplane to be kept light. You will find that most of the work has been done for you already.

Specs:
  • Wingspan: 1610mm
  • Wing area: 54.6dm2
  • Weight: 3.8-4.5kg
  • Length: 1560mm
  • Recommended engine size: .91-1.25 2/4-stroke or 20cc gasoline engine
  • Radio System required: 6 channels with 6 digital servos
  • Flying skill level: Intermediate/advanced
  • Mer info på engelska

    Produktrecensioner

    Super modell!
    Användaren har endast angett betyg
    07.07.2022 av haraldsk
    Veldig bra modell. Lett å fly. Finn innstegsmodell for de som ønsker litt større modeller med bensinmotor. Har også nok å by på for erfarne akro-piloter. Enkel å montere, totalt 8-10 timer inkl. motor og elektronikk. "Grab and fly"-fly, ikke noe retracts, flaps eller andre kompliserende ting. Kun det man trenger for å fly og fly... Passet godt sammen med RCGF 20cc bensinmotor. Rorhorn på balanseror er litt svake. Ett av mine knakk. Anbefaler å bytte hvis man skal fly akro, f.eks. Du-bro DB3353 (også hos Elefun).
    Detta hjälpte mig 6 1
    Bra modell
    Användaren har endast angett betyg
    22.05.2024 av haraldsk
    Enkel å montere og fin størrelse for et "grab-and-fly" fly. Ikke noe mik-mak som kan gå i stykker, ingen flaps, ingen retracts, eller strømforsyning, etc. Modellen kan bli relativt tung. CG out-of-the-boks fungerer ikke. Den er baktung. Det må i så fall korrigeres med 200-250g stål foran ved motoren. Men da blir flyet tung. Elevatorservoene er montert bak og gjør at flyet blir baktungt. Det beste er å flytte elevatorservoene framover til cockpit, og bruke lange stag fra elevatorservoene bak til elevatorflatene.Batterier bør installeres så lang fram som mulig, og pilot bør sitte i framsetet i stedet for baksetet. Alt dette for å få CG framover. Mye finèrgulv i cockpit kan sages bort (og erstattes med sort foilie) for å lette vekta av cockpit´en. RCGF 20cc gir litt for lite kraft, jeg tror kanskje en 4-takt glow-motor er ideelt her f.eks. O.S. FS-155-P-Alpha. 25cc
    Detta hjälpte mig
    Visar 2 / 2 kommentarer
    Ge din feedback

    Flera tittade också på