Gratis frakt över 1.500 kr. Vi förtullar!
Skriv produktblad

ARRMA Senton Mega 4WD Red V3 - komplett

Inte längre lagerförd
Orsaken kan vara att produkten har utgått från leverantören, ersatts med en ny produkt eller har haft för liten efterfrågan. Eventuella frågor kan ställas till kundeservice.
Produktinfo
Rekommenderade tillbehör
Delar
Tipsa en vän
Recensioner

Produktinformation

Allhjulsdrift
Vattentät elektronik
RTR (redo att köras)
Arrma Senton V3, här med borsteinställning och fyrhjulsdrift. Denna bil tål mycket och kan användas året runt, levereras med all elektronik förmonterad i bilen och rattradio med bra räckvidd och garanterat utan störningar. Bilen levereras med ett 8,4 V NiMh-batteri och väggladdare för detta, så här är allt klart för körning både på och utanför allfartsvägarna. Bilen är en ShortCource-variant med mycket goda köregenskaper på lätt kuperade spår och i lätt terräng. Hållbar drivlina, spektrum 6 kg styrservo och med kraftfull fyrhjulsdrift klarar det mest.

Rekommenderade tillbehör

PS! Produkten kan skilja sig från videon.Läs merKlippet har lagts till som relevant information till produkten, men är inte nödvändigtvis identiskt. Innehållet i en produktvideo, testvideo eller recension kan skilja sig från produkten som säljs. Det kan gälla färger, specifikationer, versionsskillnader, regionala skillnader etc. Det är produktens namn, beskrivning och bilder som du ska hantera vid köp av varan.

OK
PS! Produkttexten är maskinöversatt från norska.

Snabb laddning/mer körtid här!Lipo och LiPo laddare här!
ARRMA Senton Mega 4WD Red V3 - komplett
Val av batteri
Bilen levereras med ett 3300mAh batteri på 8,4V. Batteriet är av Hump-typen, så kom ihåg detta när du beställer ett extra batteri. Kom också ihåg att byta till EC3/IC3 om du köper ett batteri med en Deans-typ.
Hastighetsregulator i bilen tål också användning av 2S LiPo. När du uppgraderar till 2s LiPo måste LiPo-avstängningen aktiveras på styrenheten för att inte överbelasta och skada batteriet. En kompatibel laddare måste också användas, den medföljande är endast avsedd för NiMh. Batteriets storlek kan vara max: 156x51x48mm.

Elektronik
ARRMA Senton V3 kommer hit med den goda Spektrum SLT3, och den är redo för råkörning direkt ur lådan. Bilen levereras med stänksäker elektronik. Detta innebär att servo, regulator och mottagare är konstruerade för att tåla användning under fuktiga förhållanden. Detta kräver bra torkning och underhåll efteråt. Elektroniken är inte avsedd för användning under vatten.

Nödvändiga tillbehör
  • 4 AA-batterier för radio


  • Specifikationer
    Skala1/10
    Längd558Mm
    Bredd305Mm
    Höjd210Mm
    Markfrigång32Mm
    Vikt2,95 Kg
    Motor550-Storlek 12T
    StyrservoSpectrum SPMS650 Digital
    Radiosystem2,4 GHz spektrum SLT3
    BatterikontaktIC3/EC3
    Laddare230V väggladdare 0,7A laddningseffekt
    Product details in english
    Features
    Stronger chassis and retained hinge pin plates
    Steering with more clearance for stones
    Castellated slipper pad and sliding gear mesh
    23T Spline servo saver
    Brushless-ready 37T 1.35Mod diffs with silicone O-rings
    Power Module with sliding gear mesh and improved dirt management
    Rubber shielded bearings throughout
    Oil-filled shocks with silicone O-rings
    New body design, front and rear bumpers, paint and decals
    New vented tires
    MEGA 12T brushed 550 motor
    MEGA waterproof* ESC
    * Note: For details on waterproof standards, refer to the instruction manual
    IC3? connectors (EC3?) compatible
    Signature easy-access modular design
    Easy-access power module
    Easy-access electronics module
    Easy-access diff module removal front and rear
    Double wishbone suspension front and rear
    Metal-geared differentials
    Adjustable ride height
    Adjustable body mounts
    Extended height dirt defenders
    Multi-terrain dBoots® Fortress? SC tires
    Tough multi-spoke black wheels
    ADC-N7 7-cell NiMH wall charger
    30MPH (48km/h) speed achievable in optimum driving conditions with optional gearing

    Overview
    Fast, rugged and factory-built, the 2S LiPo-compatible ARRMA® SENTON? 4X4 MEGA RTR comes ready to bash on any terrain. This version of the Short Course truck features new equipment that improves on the original?s already impressive performance and durability.

    The SENTON? 4X4 MEGA RTR Short Course truck is DESIGNED FAST, DESIGNED TOUGH ? built for exciting bashing speeds and extreme, all-terrain durability. New features to enhance its unstoppable performance include a stronger chassis and retained hinge pin plates; steering with more clearance for stones; a castellated slipper pad and sliding gear mesh; and rubber shielded bearings throughout.

    The Short Course truck now also includes the Spektrum? SLT3? transmitter and SLR300 receiver. The transmitter is ergonomically designed for long periods of fatigue-free driving and has a foam wheel for precise fingertip control plus an improved hand grip and trigger feel. New bashers will be able to set throttle limits at 50% or 75% until they are ready to use the full speed potential. The SLT3? is compatible with Tactic® SLT? receivers to run other RTR vehicles you may own, and includes a third channel to control optional features such as lights and winches on models that have them.

    It retains the ingenious modular design perfected by ARRMA® engineers for easy component access and maintenance. The power module, with improved dirt management, consists of a MEGA 550 motor, motor plate, slipper clutch assembly and gear cover. The power module can be detached from the chassis as a complete unit by removing just one screw. With the power module removed, the slipper clutch can be reached easily for adjustments by taking out three screws that attach the gear cover. The gear ratio can be finely tuned as the power module now uses a sliding motor mesh design.

    A two-piece molding screwed to the truck?s chassis serves as its electronics module, containing a waterproof receiver box, servo mount and ESC tray. The SLR300 receiver mounts inside the receiver box for protection from dirt and moisture. The ultra-compact ESC is screwed to the top of the module, allowing quick access to the on/off switch, while the servo mounts to the side. All three components can be removed together, quickly and easily.

    The differential module houses each differential unit in an innovative yoke design. Only eight screws need to be removed to release the front and rear yokes. The power module can then be detached, allowing you to pivot the gearbox cases for differential access. The SENTON? 4X4 MEGA RTR comes brushless-ready with 37T 1.35mod diffs with silicone O-rings. The large gears can withstand huge torque, and internal metal gears have been chosen for reliability during extreme bashing.

    Its full-time 4WD transmission uses strong front, rear, and centerline telescopic driveshafts that can?t be lost during heavy impacts, unlike dogbones. A simple, dependable, responsive steering assembly complements the ultra-reliable drive system and features a servo horn with built-in servo saver. The SENTON? 4X4 MEGA RTR includes the waterproof Spektrum? SPMS650 digital servo for 20% more torque than the previous version?s ADS-5 servo.

    The self-bleeding, oil-filled shocks, now with silicone O-rings, use a tried and tested, coil-over design for simple maintenance and amazing handling. Their innovative rod-end has a molded-in spring perch for extra toughness. High chassis guards limit the amount of dirt and debris that can get into the chassis tub. Side impact nerf bars further protect the chassis and body shell. Shock-absorbing loops keep the front and rear bumpers secured to the chassis, offering defense against heavy impacts.

    Tough, multi-spoke black SC wheels with vented dBoots® Fortress? SC tires give the SENTON? 4X4 MEGA RTR effective traction for bashing on almost any terrain. Multiple battery types can be used with the hook-and-loop mounting, from 6-cell NiMH packs to a 2S block pack. This version comes with a Dynamite® 3300 mAh 8.4V 7-cell Speedpack® 2 Hump NiMH battery that provides 35% more run time compared to the 2400mAh pack of its predecessor.

    Whats in the Box?
    (1) ARRMA® SENTON? 4X4 MEGA 550 1/10 Scale 4WD Short Course Truck RTR
    (1) MEGA Waterproof* ESC
    (1) MEGA 12T Brushed 550 Motor
    (1) Spektrum? 2.4GHz SLT3? 3-Channel Transmitter
    (1) Spektrum? SLR300 Receiver
    (1) Spektrum? Waterproof* SPMS650 Digital Servo
    (1) Dynamite® 3300mAh 8.4V 7-Cell Speedpack® 2 Hump NiMH Battery
    (1) ADC-N7 7-Cell NiMH Wall Charger
    (1) Product Manual
    *For details on waterproof standards, refer to the instruction manual.
    Mer info på engelska

    Rekommenderade tillbehör

    Varta Industrial Pro AA batterier - 4stk
    3|55|4
    kr 29,-
    Fuse övergång - EC3 kvinnlig till manliga deans
    3|89|206
    kr 59,-
    Dusty Motors Skyddskåpa Granit / Stamp4x4
    3|17|1343
    kr 359,-
    Arrma Batteri/Ladepakke Arrma Mega NiMh
    7|0|34
    kr 1.310,-
    Arrma Batteri/Ladepakke Arrma Mega LiPo
    7|0|34
    kr 950,-
    Spektrum S1200 DC-laddare 1x200W
    0|0|235
    kr 1.049,-
    2s 5000mAh - 50C - Spektrum LiPo HC IC3
    0|0|197
    kr 759,-
    8.4V 3300mAh - Spektrum NiMh IC3
    0|0|903
    kr 429,-

    Produktrecensioner

    Tyvärr ingen feedback om denna produkt ännu.

    Ge din feedback
    Produkt
    ARRMA Senton Mega 4WD Red V3 - komplett
    Välj betyg
    Rubrik
    Produktrecension
    Logga in här
    Riktlinjer
    Produktrecensioner är avsedda för att du ska dela din upplevelse med andra som söker kunskap om produkten. Irrelevant, oriktigt eller stötande innehåll kommer att tas bort.

    Frågor, reklamation e.l: kontakta oss direkt
    Flera tittade också på