Gratis frakt över 1.500 kr. Vi förtullar!
HemBilarEldrivna bilarCrawler
Skriv produktblad

Axial SCX10 III Jeep JLU Wrangler Portal Red RTR

(3)
Tillhör kategori
Crawler
Handla nu, dela upp eller betala senare. Walley Läs mer
kr 7.495,-
3|1|488
ArtikelID: 49327, Produktnr: AXI03003BT2
LoadWalleyWidget
Produktinfo
Rekommenderade tillbehör
Tipsa en vän
Recensioner

Produktinformation

Jeep JLU i röd / orange RTR-version! SCX10 III är den senaste crawlerplatformen från Axial med DIG-funktion i växellåda och portalaxlar. RTR-versionen levereras med lackerat karosseri, förmonterad elektronik och 2.4G-sändare med mottagare. Elektroniken är tillverkad för att tåla vatten och med Spektrum Firma Smart-esc har du kompakt och hållbar elektronik.

Rekommenderade tillbehör

PS! Produkten kan skilja sig från videon.Läs merKlippet har lagts till som relevant information till produkten, men är inte nödvändigtvis identiskt. Innehållet i en produktvideo, testvideo eller recension kan skilja sig från produkten som säljs. Det kan gälla färger, specifikationer, versionsskillnader, regionala skillnader etc. Det är produktens namn, beskrivning och bilder som du ska hantera vid köp av varan.

OK
PS! Produkttexten är maskinöversatt från norska.

Med flera detaljer i skala som V8-motor, växellåda och olika omslag får du en korrekt design samtidigt som du skyddar elektronik och mekaniska delar.

Batteri Alternativ
Det inget batteri eller laddare ingår i detta paket så du måste också köpa det. Bilen är utrustad med IC3-kontakt, så att batterier med EC3 eller IC3-kontakt kan användas och den fungerar med 2-3S LiPo och 6-9 celler NiMh. Bilen har en egen batterilåda för korta förpackningar i mitten på vänster sida med en maximal storlek på 105x47mm, alternativt kan större batterier på upp till 140x47mm placeras bakom mitten i sin egen batterihållare där. Batterihöjden är mindre kritisk. Kom också ihåg 4 AA-batterier för sändaren.
Axial SCX10 III Jeep JLU Wrangler Portal Red RTR

DIG-funktionen låter dig låsa bakaxeln och ger framhjulsdrift för en mindre svängradie, detta görs på en tredje kanal på en separat mikroservo. Bärbara axlar ökar också markfrigången och minskar vridmomentet.

Nödvändiga tillbehör:
  • Batteri
  • Laddare

  • Axial SCX10 III Jeep JLU Wrangler Portal Red RTR

    Specifikationer:
    Skala1/10
    Markfrigång76,2 Mm
    Mått485X234x241mm (LxBxH)
    VattentåligJa
    Vikt2,9Kg
    Hex12Mm
    Hjulbredd312Mm
    Product details in english
    Introduction
    The 1/10 scale, ready-to-run Axial® SCX10? III Jeep® JLU Wrangler 4WD marks the next step forward in scale off-road action. While continuing to incorporate key components that have made SCX10? vehicles successful, the SCX10? III increases chassis realism with details that include a replica V8 engine to house the installed brushed motor. Its mated to a realistic transmission housing and transfer case, like a 1:1 vehicle. The RTR also comes complete with the Spektrum? DX3? 3-channel 2.4GHz DSMR® transmitter and Firma? 40A ESC/receiver ? for a radio system thats ready to give you the advantages of innovative Spektrum? Smart technology.

    FeaturesReplica V8 engine, transmission housing and transfer case cover and protect the motor while improving scale appearance
    Chassis tray accepts full-size, "standard" LiPo or NiMH batteries, with space on the side rails for running small pack sizes
    DIG function lets you lock the rear axle from the transmitter for front wheel drive and a tighter turning radius
    Two-speed transmission option available for high and low speeds
    Portal axles increase ground clearance and reduce torque twist
    Adjustable wheelbase chassis allows each driver to choose the size of their chassis
    Inner fenders and floor sides hide internal components usually visible from the side of the chassis
    Licensed KMC Machete 3-piece beadlock wheels provide scale looks and let you remove and replace tires without gluing
    Officially licensed Nitto Trail Grappler tires in a new taller and wider size increase ground clearance and grip
    Fully rebuildable, oil-filled shocks include clear anodized, threaded shock bodies, coilover springs, and an emulsion-style cap with screw for easier rebuilds
    Spektrum? DX3? 2.4GHz DSMR® radio offers superior range, response, and interference resistance and is Smart technology compatible
    High-quality Spektrum? Firma? Smart 40A ESC/receiver provides the innovative telemetry capabilities of exclusive Spektrum? Smart technology
    Metal gear, 15kg high torque servo is waterproof for driving with confidence in any weather and trail conditions
    Scale Jeep® Wrangler Unlimited body with detailed interior

    OverviewOut of the box, the SCX10? III Jeep® JLU Wrangler transmission features a third-channel DIG function that lets you lock the rear axle from the transmitter for front wheel drive and a tighter turning radius. As an alternative, you can set up the vehicle with a two-speed transmission instead and select between high and low speeds. If youd like to use both the two-speed transmission and DIG function, just add another servo and a radio with at least four channels (such as the 5-channel Spektrum? DX5).

    The SCX10? III Jeep® JLU Wrangler uses portal axles to improve performance by increasing the ground clearance and reducing torque twist. Its standard battery tray accepts full-size "standard" LiPo or NiMH packs. Theres space on the side rails as well for drivers who prefer smaller packs. Inner fenders and floor sides hide internal components that would usually be visible from the side of the chassis.

    The chassis is topped off with a Jeep® Wrangler Unlimited four-door body that includes a roll cage, front hood vents and cowl, windshield wipers, mirrors, door handles and other molded-in details, plus a detailed interior and LED lighting. New taller and wider, officially licensed Nitto Trail Grappler tires on 3-piece beadlock wheels add more scale realism and more grip on dirt, rocks, and all other off-road trails.

    With the Spektrum? DX3? radios exclusive DSMR® technology, youll enjoy the superior range, response, and interference resistance of exclusive DSMR® technology. Together with the installed Firma? Smart 40A ESC/receiver, it also offers the advantages of exclusive Spektrum? Smart technology. Install a Spektrum Smart LiPo battery and you can view vehicle battery capacity at a glance on the DX3 transmitters voltage level indicator. Outfit the DX3 with the optional BT2000 Bluetooth module and download the free Spektrum Dashboard? app to your smart device, and youre also ready to use Smart real-time telemetry ? without needing on-board sensors or modules.
    Mer info på engelska

    Rekommenderade tillbehör

    SkyRC E680 12/220V 80W Computerladdare
    3|18|235
    kr 699,-
    Varta Industrial Pro AA batterier - 4stk
    3|961|4
    kr 29,-
    Fuse övergång - EC3 kvinnlig till manliga deans
    3|71|206
    kr 59,-
    3s 3200mAh - 30C - Spektrum LiPo IC3
    3|9|313
    kr 649,-
    2s 5500mAh - 60C - Gen's Ace Hard Case Deans
    3|45|197
    kr 459,-
    Fuse laddningskabel - EC3
    3|64|206
    kr 95,-
    3s 2200mAh - 50C - Spektrum LiPo IC3
    0|0|313
    kr 519,-
    2s 5000mAh - 50C - Spektrum LiPo HC IC3
    0|0|197
    kr 759,-
    Spektrum S120 USB-C Smart Charger
    0|0|235
    kr 269,-

    Produktrecensioner

    Super fornøyd
    Användaren har endast angett betyg
    22.03.2021 av STIAN TH
    Har nå kjørt bilen i 4 timer ingen feil kommer godt frem. jeg her låst fri kobling på bak diff trenger ikke å bruke den
    Detta hjälpte mig 2
    Tips. Til den. Som enda har nytt kit, liggend
    Användaren har endast angett betyg
    13.03.2024 av Odd Steinar5
    Disse. På YouTube. Fleste sier. Dette er beste i for å få. Korekt skala. 2 speed disse 2 løsninger. Som en har servo på. Disse som har kjøpt RTR. Dere har da svaret på. Ja fleste svakheter. Laget . Ferdig lakker. Malt. Inne i bilen. Motor. Dere skulle nåd frem. Et sted på , ha er på ELEFUN. Alt fra 1/24 og oppover . Der selger både RTR og kit. Alle merker. I fra minst til størst. ???? Takk
    Detta hjälpte mig
    Ikke fornøyd
    Användaren har endast angett betyg
    10.09.2020 av TROND OLAV
    Servo røyk etter 5 meter test innendørs.viste seg at esc var satt til 7,4V. Fikk ny servo med alt for kort kabel.nå trøbler esc.får ikke justerer endpoint på servo.servo brakett til styreservo gir etter ved sving.noe som gir dårligere sving.plasten som er brukt er etter min mening dårlig.anbefaler ikke denne bilen.
    Detta hjälpte mig 4 7
    Visar 3 / 3 kommentarer
    Ge din feedback

    Flera tittade också på